سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درآمد تعمیرات موبایل

درآمد تعمیرات موبایل

در دنیای دیجیتال، گوشی‌های موبایل، نقش بسیار پر‌رنگی را در زندگی روزمره‌ی همه‌ی افراد ایفا می‌کنند. شغل‌های وابسته به این صنعت، بسیار جذاب و پر رونق می‌باشند. در این بین، میزان درآمد تعمیرات موبایل، بسیار قابل توجه می‌باشد. بسیاری از مشاغل به شکل‌های گوناگون، به گوشی موبایل ختم می‌شوند. داشتن یک شغل با میزان درآمد تعمیرات موبایل، برای بسیاری از افراد، امکان پذیر است. با آموزش‌های لازم در این حرفه و سایر شغل های تعمیراتی، می‌توانید به راحتی درآمد بسیار بالای از این شغل کسب کنید. در کل با گزراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل، میتوانید آینده شغلی خوبی را برای خود متصور باشید. در ادامه، به بررسی چند موضوع و مبحث مهم درباره‌ی تعمیرات موبایل و بازار کار آن، خواهیم پرداخت. اگر به کسب اطلاعاتی در این حوزه علاقمند هستند، با بلاگ مجتمع فنی تهران پایتخت همراه باشید.

بازار کار و درآمد تعمیرات موبایل

برای آموزش دوره‌ی تعمیرات موبایل، شما متحمّل مقداری هزینه می‌شوید؛ اما بازدهی این دوره‌ها و مشغول شدن به این شغل، آن قدر سوددهی دارد که ناخودآگاه شما را ترغیب به شرکت در این دوره‌ها خواهد کرد. مهم‌ترین قسمت این شغل را می‌توان میزان درآمد آن، دانست؛ درآمدی بین 10 تا 40 میلیون تومان در ماه که باعث یک جاذبه‌ی بسیار زیاد برای این شغل می‌شود. بسته به فعالیت و سرعت کار خود، میزان این درآمد در طول ماه، می‌تواند کمتر یا بسیار بیشتر از این مقدار باشد. این شغل برای تمامی افراد علاقمند، می‌تواند مناسب ‌باشد؛ به این دلیل که شما از این طریق، می‌توانید با کمترین هزینه، کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کنید.

سرمایه اولیه مورد نیاز برای شروع به کار

تنها سرمایه لازم برای شروع کار، برخی وسایل و لوازم جهت انجام تعمیرات خواهد بود.این لوازم عموما هزینه‌ای بین 5 تا 10 میلیون تومان را شامل خواهد شد که قابل تحمل است. در ابتدای کار، می‌توانید به صورت درصدی و با اجاره‌ی یک میز و وسایل مورد نیاز، کار خود را شروع کنید. اجاره‌ی یک میز، می‌تواند هم به تجربه‌ی شما افزوده و هم از هزینه‌های ابتدایی، جلوگیری کند. پس از چند ماه کسب تجربه و پس‌انداز اولیه، می‌توانید به راحتی مغازه‌ی مورد نظر خود را راه‌اندازی کنید و درآمد معقولی را برای خود داشته باشید. نکات مختلفی در به منظور اجاره‌ی مغازه باید در نظر داشته باشید که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موقعیت مکانی مغازه و میزان رفت و آمد افراد در آن محل، اشاره کرد.

نکاتی برای ورود به بازار کار و رونق کسب و کار

جدا از مهارت بالا و تخصص شما در برطرف کردن نیاز مشتری؛ در تمامی کسب‌ و‌کار‌ها، مهم‌ترین ویژگی کاسب خوب “مشتری‌مداری” آن میباشد. مشتری‌مداری را می‌توان در خوش قول بودن و اخلاق شما در برخورد با مشتریان تعریف کرد. یکی از آموزش‌هایی که در این دوره به شما ارائه می‌شود، نحوه‌ی بازاریابی و ورود به بازار کار ضمن آموزش رفتار‌های حرفه‌ای کسب‌و‌کار می‌باشد که این نکات، در افزایش تعداد مشتریان، کمک بسزایی خواهد کرد. در این شغل، فاکتور زمان از اهمیت بالایی برخوردار است و شما با وقت شناسی و تحویل به موقع سفارشات، به عنوان یک فرد خوش نام در حوزه‌ی کاری خود، شناخته خواهید شد. تمامی این عوامل، در سطح درآمد تعمیرات موبایل، تأثیر گذار می‌باشند.

درآمد تعمیرات موبایل بالا است، اما قبل از کسب مهارت کافی نباید زیاد بلند پروازی کنید. بهتر است قبل از شروع کسب و کار خود، مدتی را کنار یک فرد با تجربه و ماهر به کاراموزی بپردازید. این باعث میشود تا آزمون و خطا را برای خود به حداقل برسانید.

تعمیرات موبایل شامل چه مواردی میشود؟

تعمیرات موبایل، شامل موارد بسیاری می‌شود. از شما به عنوان تعمیرکار موبایل انتظار میرود که مهارت بالایی داشته باشید. از مدل‌های مختلف گوشی و سیستم عامل‌های متنوع(اندروید و آیفون) گرفته تا تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری. این قابلیت‌ها، باعث افزایش میزان شناخته شدن و تعداد مشتریان شما خواهد شد که در نهایت شما را به یک فرد حرفه‌ای در این شغل تبدیل خواهد کرد. یکی از مواردی که افراد، زیاد به آن تمایل نشان نمی‌دهند، آموزش در زمینه‌ی تعمیرات گوشی‌های آیفون می‌باشد. این گوشی‌ها، به دلیل ظرافت بالا ساخت آن، تعمیرات پیچیده و سختی را دارند؛ اما با توجه به درآمد بالای تعمیرات موبایل‌های آیفونی، یکی از پیشنهادهای عالی در این حوزه به شما می‌باشد. البته فراموش نکنید قبل از ورود به دنیای آیفون، باید روی تعمیرات اندروید مسلط شوید.

چگونه تعمیرکار موبایل شویم؟ بهترین آموزشگاه آموزش تعمیرات موبایل

تا اینجا با جزئیات و درآمد تعمیرات موبایل آشنا شدیم و سرمایه اولیه مورد نیاز برای این شغل را بررسی کردیم. حال این سوال پیش می‌آید که چگونه تعمیرکار موبایل شویم؟ آسان ترین راه و بهترین راه، شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل است. شرکت در یک دوره‌ی آموزشی جامع، باعث می‌شود که به صورت اصولی آموزش ببینید سپس بتوانید انواع موبایل را به خوبی تعمیر کنید. مجتمع فنی تهران پایتخت قدیمی ترین و بهترین برگزار کننده دوره ی آموزش جامع تعمیرات موبایل در ایران میباشد. قدمت 21 ساله‌ی این آموزشگاه در برگزاری کلاس های تعمیرات موبایل باعث شده که هرساله میزبان هزاران هنرجوی علاقه مند از سراسر ایران باشد.

نتیجه گیری

با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، اینکه خرید یک گوشی موبایل جدید، بسیار هزینه‌بر می‌باشد. به همین دلیل، افراد زیادی تمایل به تعمیر گوشی‌های خود خواهند داشت. این موضوع نشان دهنده‌ی رونق بازار تعمیرات موبایل می‌باشد. به طور کلی، درآمد بسیار عالی این شغل(10 تا 40میلیون) برای افراد بسیاری، جذابیت و انگیزه یادگیری به وجود خواهد آورد.این دوره پیش‌نیاز خاصی ندارد اما اگر مایل باشید بسیار بنیادی و اصولی آموزش ببینید، میتوانید قبل از این دوره در دوره ی آموزش تعمیرات برد های الکترونیک شرکت کنید.شاید به این دوره ها علاقه‌مند باشید

 

دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران پایتخت